دانستنی ها و قوانین ثبت شرکت و ثبت برند در ایران

تمامی قوانین حوزه ثبتی و حقوقی در ایران و چگونگی انجام هریک از آنها

دانستنی ها و قوانین ثبت شرکت و ثبت برند در ایران

تمامی قوانین حوزه ثبتی و حقوقی در ایران و چگونگی انجام هریک از آنها

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

در کسب و کار های امروزه ثبت برند به یکی از عواملی تبدیل شده است که همه تقریبا به اهمیت آن پی برده اند. این کار باعث افزایش اعتبار و قدرت یک مجموعه می شود و در نهایت باعث افزایش فروش می گردد.
مراحل ثبت برند در ایران کمی دردسر دارد، البته این امر طبیعی است چون شما قرار است با یک علامت تجاری به کسب و کار خود بپردازید و روندی است که باید طی کنید.
ثبت برند دارای پیچ و خم های زیادی است به همین دلیل اکثرا افراد ناکارآمد و کم تجربه در این زمینه، با شکست در ثبت شرکت یا برند خودشان مواجه می شوند. باید گفت این امر هم طبیعی است چرا که ثبت برند دارای پیچ و خم هایی است که فقط توسط کاردان و متخصصان می تواند از آن عبور کرد.
قوانین ثبت برند، همگی دارای تبصره ها و بندهایی هستند که باعث شده است ثبت کردن برند برای برخی شرکت ها و افراد باعث دردسر شود. غیر از آن باید یک فرد برای اینکه برند خود را به ثبت برساند، از وقت لازم برای انجام امور اداری آن برخوردار باشد.
اما آیا می توان برای ثبت برند به موسسات خصوصی اعتماد کرد؟ آیا هزینه ی آن سنگین است؟ آیا با موفقیت برند را ثبت می کنند؟
از قدیم گفته اند که کار را باید به کاردان سپرد. موسسه کاردان با بیش از ۲۷ سال سابقه فعالیت در زمینه امور ثبتی و به موجب رزومه درخشان موفق به اخذ عنوان ریاست انجمن صنفی خدمات اداری استان تهران شده است.
تیم متخصص موسسه کاردان ارقام با بهره گیری از جدیدترین متد های روز و در هم آمیختن آن با خدمات ثبتی توانسته موفقیت چشمگیری در میان مشتریان خود بدست آورد و از اصلی ترین هدف های مجموعه ما فراهم سازی بستر های لازم برای سهولت و راحتی هر چه بیشتر مشتریان گرامی میباشد و خرسندیم که توانسته ایم تاکنون به این مهم به خوبی دست پیدا کنیم.
البته این نکته را هم ذکر کنیم که هزینه ثبت برند توسط این موسسه به نسبت وقتی که برای کار شما انجام می شود، منطقی و به صرفه است.

 

  • ۹۸/۰۷/۱۶
  • علی امیرحسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی