دانستنی ها و قوانین ثبت شرکت و ثبت برند در ایران

تمامی قوانین حوزه ثبتی و حقوقی در ایران و چگونگی انجام هریک از آنها

دانستنی ها و قوانین ثبت شرکت و ثبت برند در ایران

تمامی قوانین حوزه ثبتی و حقوقی در ایران و چگونگی انجام هریک از آنها

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

یک مارک تجاری برای محافظت از کلمه ، نماد یا نامی است که برای شناسایی یک تجارت خاص استفاده می شود. بسیاری از استارتاپ ها این تصور را دارند که یک علامت تجاری به دلیل حقوق مشترک علامت تجاری حقوقی که یک شرکت به محض شروع استفاده از این مارک در تجارت بی نیاز است ، ضروری نیست.

با این حال ، دو نکته باید در خاطر داشته باشید: این مارک متعلق به شرکت شما نیست مگر اینکه دارای یک مارک تجاری ثبت شده باشد. در صورت شکایت از مشاغل دیگری برای استفاده از همان علامت ، مشاجرات دشواری خواهید داشت ، اما شرکت شما اثبات ثبت را نیز ندارد. بهتر است یک وکیل علامت تجاری را استخدام کنید تا در طی مراحل ثبت نام به شما کمک کند.

جدول زمانی ثبت نام تجاری برنامه را تکمیل کنید اولین قدم در فرآیند ثبت مارک تجاری پر کردن برنامه مناسب است. قبل از انجام این کار ، شما باید یک جستجوی علامت تجاری دقیق را انجام داده باشید تا مطمئن شوید که هیچ شرکت دیگری قبلاً یک علامت تجاری را برای همان علامت یا نماد ثبت نکرده است. مدت زمان ثبت برند می تواند به تنهایی انجام شود ، اما به خاطر داشته باشید که یک وکیل علامت تجاری در این نوع تحقیقات بسیار باتجربه است و می تواند در این فرآیند زمان زیادی را برای شما ذخیره کند.

مرور USPTO پس از ثبت درخواست ، روند بررسی اولیه را آغاز می کند. معمولاً این روند بین 4-6 ماه طول می کشد و با توجه به تعداد متقاضیان مورد بررسی تعیین می شود. واکنش در صورت بروز مشکل در برنامه ، متقاضی باید به هرگونه درخواست اطلاعات بیشتر پاسخ دهد.

این کار می تواند شش ماه دیگر طول بکشد. انتشار برای تکمیل برنامه علامت تجاری ، انتشار در یک روزنامه رسمی لازم است. این مرحله می تواند تا سه ماه طول بکشد. گواهی ثبت نام سرانجام ، USPTO گواهی ثبت را برای تکمیل مراحل علامت تجاری صادر می کند. معمولاً این مرحله 2-3 ماه طول می کشد. ثبت ثبت مارک تجاری به طور کلی ، ثبت نام یک علامت تجاری می تواند بیش از یک سال طول بکشد ، حتی اگر هر مرحله هموار پیش برود.

برای اطمینان از اینکه جدول زمانی ثبت نام تجاری شما در کوتاهترین زمان ممکن است ، به سؤالات مربوط به اطلاعات بیشتر به سرعت پاسخ دهید و به یاد داشته باشید که وکیل علامت تجاری باتجربه می تواند اطمینان حاصل کند که برنامه قبل از ارسال به درستی پر شده است ، و جستجوی علائم تجاری انجام شده است.

کاملاً ، نگه داشتن این درخواستها - و تأخیرهای احتمالی - به حداقل ممکن. اطلاعات اضافی خبر خوب این است که تاریخ ثبت نام شما دریافت می شود برای تاریخ ثبت و نه زمان نهایی شدن روند.

به عنوان مثال ، اگر برنامه را در تاریخ 1 آوریل 2018 ارائه دهید ، و تا 1 ژوئن 2019 کامل نشده باشد ، تاریخ ثبت نام در تاریخ 1 آوریل 2018 خواهد بود ، زیرا این در شرایطی است که شما برای اولین بار برای مارک تجاری ثبت نام کرده اید. این امر آرامش خاطر را برای افرادی که ممکن است نگران ماندگاری روند ثبت نام باشند فراهم می کند.

با یک وکیل مارک تجاری مشورت کنید LawTrades یک بازار وکلای آزاد است که برای کسری از قیمت ، کمک حقوقی با کیفیت ارائه می دهد. برای تعیین وقت مشاوره با یکی از وکلای معتبر مارک تجاری ، امروز با ما تماس بگیرید.

  • ۹۸/۰۸/۰۱
  • علی امیرحسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی