دانستنی ها و قوانین ثبت شرکت و ثبت برند در ایران

تمامی قوانین حوزه ثبتی و حقوقی در ایران و چگونگی انجام هریک از آنها

دانستنی ها و قوانین ثبت شرکت و ثبت برند در ایران

تمامی قوانین حوزه ثبتی و حقوقی در ایران و چگونگی انجام هریک از آنها

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

خوبتر است ده عدد از مغذی ترین مواد غذایی را هم معرفی کنیم :
صیفیجات , میوه ها , غلات بدون نقص ( سبوس دار ) , حبوبات ( نخود خارجی و لوبیای کم آب ) , تولیدات لبنی کم چرب , مواد غذایی دریایی , آجیل ها و مغز ها , شیرین کننده های ارگانیک , گوشت قرمز‌رنگ سوای چرب و گوشت طیور , آبمیوه های تندرست .
چگونگی ثبت مارک مواد غذایی :

همانگونه که در بالا اشاره شد تندستی برای مردمان و جامعه اهمیت به محرمانه دارااست به این ترتیب ساخت کنندگان می بایست طوری نماد تجاری مواد خویش را تعیین نمایند که فی مابین عوام تایید شده باشد تا بتواند قدمت فروش طولانی داشته باشد .
بعد از گزینش آرم تجاری که توصیه میشود یک مارک تخیلی بوده و شباهتی به دیگر مارک ها نداشته باشد , می بایست برای ثبت مارک و آن نشانه تجاری پروانه تاسیس هم برای کمپانی خویش تنظیم فرمائید , پروانه تاسیس سندی است که پس از این‌که کمپانی ثبت شد , برای صدور پروانه بهره‌برداری , به وسیله معاونت طعام و دارو صادر می‌گردد .
بعد از تنظیم مدارک ما یحتاج افراد حقیقی وواقعی و حقوقی بایستی اظهارنامه ثبت مارک را تنظیم کنیم تا آرم تجاری به ثبت رسد . درخواست کننده در شرایطی که خواستار استعمال از علامتها و یا این که حروف لاتین در نماد تجاری خویش میباشد می بایست مبادرت به اخذ کارت بازرگانی بکند . چون سوای داشتن کارت بازرگانی نمی توانید مارک لاتین به ثبت برسانید . بعد از ثبت مارک بایستی ویژگی ها مرتبط با مواد غذایی را بر روی بسته بندی درج کنیم که بعضا از آن های در پایین آورده شده‌است :
– اسم کالا
– مواد تشکیل دهنده
– محرمانه ساخت
– شماره پروانه ساخت از وزارت بهداشت
– مورخ ایجاد و انقضا
– وزن خالص
– اسم و نشانی کمپانی سازنده

  • ۹۸/۰۷/۰۶
  • علی امیرحسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی