دانستنی ها و قوانین ثبت شرکت و ثبت برند در ایران

تمامی قوانین حوزه ثبتی و حقوقی در ایران و چگونگی انجام هریک از آنها

دانستنی ها و قوانین ثبت شرکت و ثبت برند در ایران

تمامی قوانین حوزه ثبتی و حقوقی در ایران و چگونگی انجام هریک از آنها

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

 

شرکت EPE یونان. یک شکل تجاری محبوب تر برای کارآفرینان متوسط ​​یا کوچک ، شرکت با مسئولیت محدود خصوصی یا یونان EPE است. فقط برای تشکیل این نوع شرکت و حداقل سرمایه سهم 18000 یورو فقط دو نهاد فردی یا شرکتی لازم است. در موارد خاص ، تنها یک فرد برای تشکیل یک EPE یونان با حداقل سرمایه سهم 5000 یورو کافی است و استفاده از فسخ "یک شرکت با مسئولیت محدود" در انتهای نام واحد تجاری.

مدیریت EPE یونان توسط جلسه عمومی مانند در مورد شرکت با مسئولیت محدود دولتی که یک مدیر را برای تصمیمات روز به روز تعیین می کند ، اطمینان دارد. مسئولیت اعضا نیز با مشارکت در سرمایه محدود می شود.

 

مشارکت عمومی برای ثبت شرکت در یونان توسط حداقل دو عضو ایجاد می شود ، بدون نیاز به حداقل سرمایه سهم و براساس توافق نامه ای که توسط این شرکا امضا شده است. اعضای یک مشارکت عمومی یونان کاملاً مسئول بدهی های واحد هستند و می توانند سود خود را در یک ماده برابر مطالبه کنند.

 

شکل دیگری از مشارکت در یونان ، مشارکت محدود است که توسط شرکای عمومی با مسئولیت نامحدود و یک یا چند عضو ساکت و با مسئولیت محدود خود در گسترش سهم به سرمایه تشکیل می شود. فقط اعضای عمومی می توانند در مورد مشارکت تصمیم بگیرند و می توانند سود کسب کنند ، در حالی که همکاران ساکت در این فعالیت ها محدود هستند. در صورت انحلال ، دارایی های شخصی شرکای عمومی می تواند تحت تأثیر واقع بودن باشد که در این موارد محافظت نمی شود.

 

شرکتهای خارجی تشویق می شوند اشخاصی بدون شخصیت حقوقی شرکت کنند: شعب ، دفاتر نمایندگی یا شرکتهای تابعه. نمایندگان یونان از این سه نفر نمی توانند فعالیت های تجاری انجام دهند در حالی که بقیه آنها می توانند تحت کنترل دقیق شرکت مادر باشند

  • ۹۸/۰۸/۰۷
  • علی امیرحسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی