دانستنی ها و قوانین ثبت شرکت و ثبت برند در ایران

تمامی قوانین حوزه ثبتی و حقوقی در ایران و چگونگی انجام هریک از آنها

دانستنی ها و قوانین ثبت شرکت و ثبت برند در ایران

تمامی قوانین حوزه ثبتی و حقوقی در ایران و چگونگی انجام هریک از آنها

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

اصل و پایه آغاز هر کار یا این که ساخت , گزینش مارک و ثبت آن برای دوری از نسخه برداری برداری سایرین و سوء استعمال اشخاص میباشد . در صورت ثبت نشانه تجاری در صنف خویش می‌توانید انحصار را در اختیار خویش گرفته و اذن به کارگیری و اسکن برداری را از رقبای خویش بگیرید . به همبن برهان , امروزه نام و نماد تجاری از اهمیت خاصی برخوردار گشته و تاجران آلرژی متعددی نسبت به انتخاب نشانه تجاری و ثبت آن نشان می دهند .

ثبت مارک در تمای فن های شغل ها متفاوت با کالاهای متعدد در قضیه های بازرگانی , تولیدی و سرویس ها قابل دریافت می‌باشد و هر فرد از جمله حقیقی وواقعی یا این که حقوقی ( کمپانی یا این که شخص ) مدارکی نشانه بر ساخت - توزیع - بسته بندی - خرید و فروش و یا این که واردات و صادرات جنس ) و یا این که مدارکی جهت کار در موضوع خدماتی یگانه داشته باشد قادر است در به عبارتی قضیه تقاضای نام نویسی و لوگوی خویش را بدهد .

- مدارک ما یحتاج ثبت مارک

- وضعیت ثبت نماد تجاری چه میباشد ؟
نماد تجاری , اسم تجاری , لوگو و نشانه تجاری و مارک همگی دارنده ساختار حقوقی یکسان بوده و صرفا در صورت ظواهر مختلف میباشند و در فیض روال ثبت آنها هم یکسان است . خواسته از ثبت آرم , ثبت یک طرح , صورت , علامت یا این که تصویر است که مطابق ضابطه ثبت علامتها و اختراعات , برای درخواست کننده آن حقوق و دستمزد انحصاری تولید می نماید .
برای ثبت مارک در شهرستان ابتدا می بایست تقاضانامه ای به عنوان اظهارنامه ثبت آرم تجاری را به سازمان ثبت نشانه ها تجاری و مالکیت صنعتی تحویل دهیم , اظهارنامه بایستی مشتمل بر اسم و اسم خانوادگی , محل سکونت مالک مارک و قریه ورژن از لوگو یا این که طرح آرم تجاری خواهش شده باشد . همینطور بایستی قید شود که آرم تجاری برای چه مال هایی خواهد بود

  • ۹۸/۰۷/۰۳
  • علی امیرحسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی