دانستنی ها و قوانین ثبت شرکت و ثبت برند در ایران

تمامی قوانین حوزه ثبتی و حقوقی در ایران و چگونگی انجام هریک از آنها

دانستنی ها و قوانین ثبت شرکت و ثبت برند در ایران

تمامی قوانین حوزه ثبتی و حقوقی در ایران و چگونگی انجام هریک از آنها

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

کمپانی تعدادی ملیتی چه میباشد ؟
با فراگیر خیس شدن ارتباطات در سراسر جهان و قابلیت و امکان تولید ارتباطات گسترده فی مابین کشورها , راجع به اقتصاد جهانی با پدیده موسسه ها یک‌سری ملیتی مواجه هستیم , که بی گمان یکی‌از معین ترین خصوصیت های جهانی شدن ارتباطات میباشد .

در تعریف موسسات چندین ملیتی آمده است : موسسه ها یک‌سری ملیتی عموماً به شرکتهایی اطلاق می شود که در بیش تر از یک سرزمین کار داشته باشند .
این مجموعه موسسه ها عموما در سرتاسر عالم کار می نمایند و طبعا بر اقتصاد کشورها تاُثیر گذار می‌باشند . این شرکتها نقش بخش اعظم ای در مورد سپرده گذاری فرنگی داشته و کار های آن ها در مرحله جهانی اقتدار اقتصادی بالایی را برایشان به ارمغان می‌آورد . ولی دقت داشته باشید , اساسا این موسسه موسسات به نظر تشکیل و پیدا شدن شخصیت حقوقی تابع ضابطه مملکت محل تشکیل خویش می‌باشند .
کمپانی یک سری ملیتی و قواعد حاکم بر آن
با اعتنا به موردها و تعاریفی که بدان اشاره شد می توان اشاره کرد که کار شرکت ها یک سری ملیتی علاوه بر پرورش و ترقی اقتصادی سبب ترقی حیرت انگیز دانش و صنعت و تکنولوژی خواهد بود .
کار اینگونه شرکتهای به صورت جمعی و گروهی در قالب افراد حقوقی صورت میگیرد , که در عرضه های متعدد این افراد حقوقی در قالب شرکت ها تجاری از باطن کشورهای مورد نظر بالاتر رفته و بصورت فراملی و با دامنه زیاد پهناور جهانی عمل می نمایند .
نکته ای که بایستی به ان اشاره کنیم : در شرکت ها یکسری ملیتی دو عنصر حیاتی موجود است که ممکن است در وهله نخستین مخالف و ضد‌و‌نقیض یکدیگر به لحاظ برسند و ان ( همبستگی , کثرت ) میباشد .

  • ۹۸/۰۶/۲۹
  • علی امیرحسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی