دانستنی ها و قوانین ثبت شرکت و ثبت برند در ایران

تمامی قوانین حوزه ثبتی و حقوقی در ایران و چگونگی انجام هریک از آنها

دانستنی ها و قوانین ثبت شرکت و ثبت برند در ایران

تمامی قوانین حوزه ثبتی و حقوقی در ایران و چگونگی انجام هریک از آنها

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

ثبت طرح صنعتی نیازمند تسلیم اظهارنامه به منبع ثبت است . اظهارنامه ثبت طرح صنعتی باید در 2 ورژن و در فرم منحصر و به گویش فارسی تهیه شده و پس از ذکر مورخ , توسط متقاضی یا این که نماینده قانونی وی امضاء شود .

سازمان مالکیت صنعتی پس از وصول اظهارنامه , آن را از نگاه منطبق با ضابطه بررسی می کند و در حالتی‌که که اداره مالکیت صنعتی تشخیص دهد وضعیت زمینه رعایت شده است طرح صنعتی را ثبت و اطلاع رسانی مربوط را منتشر و سند ثبت آن را به اسم متقاضی صادر می نماید , .

هر ذی نفعی می‌تواند ابطال آنرا طبق ضوابط ثبت طرح صنعتی را خواهش نماید . در‌این حالت بایستی اثبات نماید که یکی موقعیت نوشته شده در مواد ( 20 ) و ( 21 ) که در فوق ذکر شد , رعایت نشده است و یا هر کس طرح صنعتی به نام وی ثبت شده پدید آوردنده آن طرح یا این که قائم رده قانونی او نیست .

دستمزد مالکیت معنوی که از آن با تیتر دستمزد مالکیت فکری نیز یاد می شود شامل دستمزد مربوط به آفرینش ها و خلاقیت های فکری و خیالی بشر در باب های یمختلف نظیر ابداعات ادبی , هنری , علمی , صنعتی , فناوری و علایم تجاری و طرح های صنعتی مورد به کارگیری در ساخت و تجارت است .

دستمزد مالکیت فکری دربرگیرنده آن مدل از دستمزد قانونی و علایق مکارانه است که ناشی از کار های خیالی در حوزه های هنری , ادبی , علمی , صنعتی و غیره است . این حقوق و دستمزد مورد انتفاع دنیوی اثر یا این که خلاقیت , ارتقاء و رواج ی آن را برای صاحب و مالک اثر یا این که خلاقیت فراهم می کند .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی